.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی اولین اتوماسیون اداری در سرجنگلبانی‌های کشور
اولین اتوماسیون اداری در سرجنگلبانی‌های کشور در واحد دودانگه شهرستان ساری راه اندازی شد.
راه اندازی اولین اتوماسیون اداری در سرجنگلبانی‌های کشور

به گزارش شمال نیوز ، مهدی ایمانی رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری گفت: با پیگیری‌های مستمر، واحد اتوماسیون اداری در سرجنگلبانی دودانگه بخش فریم از توابع شهرستان ساری بعنوان اولین سرجنگلبانی مجهز به درگاه دبیرخانه اتوماسیونی و دریافت و ثبت الکترونیکی مکاتبات در کشور افتتاح و راه اندازی گردید.

 

او افزود:با اجرای این طرح، واحد‌های ستادی و شهرستانی و همه دبیرخانه‌ها به صورت همزمان با واحد‌های سرجنگلبانی در ارتباط خواهند بود.

ایمانی گفت:در این طرح راه اندازی اتوماسیون و همه سامانه‌ها و زیرسامانه‌های مرتبط سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در ۱۵ سر جنگلبانی در اداره کل و تجهیز همه دفاتر نظارتی به اتوماسیون اداره و دبیرخانه مستقل در دستور کار قرار گرفته است.

ایمانی افزود:بستر‌های امن مجازی، بعنوان راهکاری سریع، مطمئن و آسان می‌تواند در تعاملات درون و برون سازمانی مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.

 

او گفت:سامانه اتوماسیون اداری که از جمله راهکار‌های ارتباطی مجازی کلیه ارکان سازمانی با یکدیگر است، علاوه بر کاهش هزینه‌های جاری سازمان مانند هزینه خرید کاغذ، تجهیزات و تعمیرات دستگاه‌های چاپ و... میتواند باعث افزایش سرعت در ارتباطات، کوچک سازی فضای نگهداری و آرشیو سوابق و مکاتبات و نتیجتا ارتقاء راندمان کاری سازمان‌ها گردد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.228 seconds.